Als beste beoordeeld (NL)
Betaal contant (€9.900) of online
Kantoor in Nijkerk & Zoetermeer
Terugkoop garantie

9,9 Op basis van meer dan 700 beoordelingen

Service

Wie kan ik benaderen als ik een klacht heb?

Heb je een klacht? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@goudzaken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Eimke Jansen

Edelmetaalhandelaar

Een andere vraag?

Ik beantwoord jouw vragen graag en sta voor je klaar met persoonlijk advies.

Neem contact op
De waardering van goudzaken.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 752 reviews.